Samen Winnen (2019)

Nederland
Documentaire / Sport

geregisseerd door Job van der Zon
met Steven Kruijswijk, Dylan Groenewegen en Tony Martin

Deze documentaire volgt de Nederlandse wielerploeg Team Jumbo-Visma achter de schermen, normaliter verboden terrein voor de camera's, tijdens de 106e editie van de Tour de France. Met beelden en verhalen vanuit onder andere de teambus, de ploegleidersauto, het hotel, de slaapkamers en uiteraard de vele etappes. Met vier ritzeges en met Steven Kruijswijk op het podium in Parijs behoorde de Nederlandse formatie in Frankrijk tot de meest succesvolle ploegen.

TEASER