Léa & I (2019)

Documentaire

geregisseerd door Camille Shooshani
met Léa Moret en Camille Shooshani

Léa en Camille zijn twee beste vriendinnen. Léa is gediagnostiseerd met taaislijmziekte. De twee jonge vrouwen reizen na het beëindigen van hun studies in Los Angeles naar Latijns-Amerika om een middel tegen deze dodelijke ziekte te vinden. Ze ontmoeten er een sjamaan en nog andere personen waaronder enkele behandelaars die experimenteren met plantaardige medicijnen. Ook onderzoeken de vriendinnen de betekenis van de genezing.