The Filthy Thirteen (2019)

Alternatieve titel: D-Day Assassins

Verenigd Koninkrijk
Oorlog

geregisseerd door Andrew Jones
met Dennis Farrin, Lee Bane en Derek Nelson

In 1944 trekt een groep van dertien rebelse Amerikaanse soldaten zich niets aan van bevelen. Ze gaan en staan waar ze willen en stinken een uur in de wind omdat ze zelden in bad gaan. Het zijn echter wel keiharde en ongekend moedige strijders. Daarom worden deze "filthy thirteen' uitgekozen om een onmogelijke taak uit te voeren: tijdens D-Day achter de linies van de vijand landen en daar de bevoorrading van de Duitse troepen saboteren. Met groot gevaar voor eigen leven laten de soldaten zich droppen op vijandig gebied.

avatar van fred1946
Trailer ziet er goed uit,voordeel van de twijfel.
Ben toch wel nieuwsgierig naar een soort remake van The 13 Dozen 1967 met Lee Marvin Charles Bronson in modern versie 2019
Hoe kan dat Er zijn bij deze film nog geen berichten geplaatst.1stem en toch 4,00
Hoe kan je dan een schatting maken goed of niet goed,ik weet het dat moet je zelf bepalen maar MM is toch
een soort meting.

Een tip overslaan , zeer slecht.

avatar van Desert Eagle
Nog een tip, echt overslaan.

avatar van John Milton
De productiemaatschappij die verantwoordelijk is voor deze film, North Bank Entertainment, heeft 31 titels op IMDb staan.

Wanneer je sorteert op cijfer blijkt slechts ÉÉN van die 31 films hoger dan een 4,7 te scoren... Oei. Oprichter van North bank (en regisseur van deze film) Andrew Jones is een druk baasje die in 2 jaar tijd tien films weet te maken (regisseren, niet eens produceren), zie ik op zijn IMDb.

Misschien zegt dat ook wel iets. Een soort The Asylum dus?