Clickbait (2019)

Komedie / Horror

geregisseerd door Sophia Cacciola en Michael J. Epstein
met Colby Stewart, Brandi Aguilar en Seth Chatfield

Bailey is een vlogger die erg ontdaan is als ze haar populaire status ziet afnemen. Als Bailey vervolgens gestalkt en stiekem gefilmd wordt, stijgt haar populariteit weer naar grote hoogte. Hoewel de filmpjes onrechtmatig zijn verkregen en een inbreuk op haar privacy vormen, is Bailey niet erg bezig met het oplossen van de misdaad. Als een incompetente rechercheur op de zaak wordt gezet, lijkt de oplossing nóg verder weg.