Mees Kees in de Wolken (2019)

Nederland
Familie / Komedie

geregisseerd door Martijn Smits
met Leendert de Ridder, Sanne Wallis de Vries en Ellie de Lange

Als een groot schoolfeest nadert, is Tobias te verlegen om Hasna mee te vragen. Mees Kees heeft geen tijd om hem helpen, want die probeert angstvallig Marie Louise te ontlopen omdat zij hem een ballonvaart cadeau gedaan heeft. Terwijl mevrouw Dreus klas 6B de wals leert dansen voor op het feest, lijkt voor Tobias alles mis te gaan. Kan Mees Kees op tijd zijn hoogtevrees overwinnen en Tobias redden zodat het feest door kan gaan?

Alweer de vijfde Mees Kees film...!

Vanaf 11 december in de bioscoop (WW Entertainment)

avatar van Graaf Machine
Kwamen die James Bond films maar zo snel achter elkaar.

avatar van Grindhouse62
Mijn kleinzoon en kleindochter blijven deze films van Mees Kees leuk vinden.