Parchís: El Documental (2019)

Alternatieve titel: Parchís

1 stem

Spanje
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Daniel Arasanz

In deze documentaire staat de Spaanse jongens- en meidenband Parchís in de spotlights. Bedacht door een platenmaatschappij en erg succesvol in de jaren 80 met top 10-nummers en hitfilms. Een kijkje achter de schermen bij Parchís, via interviews met ex-leden en andere insiders, concertopnames en meer.

Haha grappige trailer, werkelijk nog nooit van dat groepje gehoord.