The Manson Family Massacre (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Andrew Jones
met Brendee Green, Derek Nelson en Ciaron Davies

In 1969 pleegt de sekte van Charlie Manson een serie gewelddadige moorden, die zijn hoogtepunt bereikt met de brute moord op actrice Sharon Tate en een aantal van haar vrienden op het adres 10050 Cielo Drive. In 1992 trekt rockzangeres Margot Lavigne dit huis in om een nieuw album op te nemen. Maar het leven wordt al snel een helse nachtmerrie als bovennatuurlijke krachten Margot en haar bandleden achtervolgen. Terwijl Margot meer leert over de gebeurtenissen in 1969 en de ware aard van The Manson Family begint te begrijpen, realiseert ze zich dat ze een manier moet vinden om de spoken van het verleden te laten rusten - of zal er een nieuwe tragedie plaatsvinden?

avatar van hader
Een echt warrige film. Dacht dat we het initiële begin en einde van die moorden zouden zien. Maar in plaats van dat zien we twee verhalen; huidig en verleden. Er wordt te pas en onpas heen en weer geswitcht. Het heden blijft redelijk lineair, Maar het verleden schijnt een aaneenschakeling van incidenten te zijn. Als je niet weet wat ze gedaan hebben dan kom je er niet achter de tijdlijn. Het is steeds bam.. bam... Je komt er niet achter wat hun dreef. Dat de leider gestoord was was wel duidelijk in het begin. Het verleden had totaal geen diepgang. In dat opzicht heeft de film totaal gefaald. Het feit dat het bewuste huis steeds bij een oude foto bleef helpt ook niet echt. Overslaan deze rommel. En miezerige 0.5.