Sick of it All (2016)

Komedie / Drama

geregisseerd door Brian McGuire
met Logan Sparks, Amy Claire en Zion McGuire

Anthony, een speelgoedverzamelaar, is volwassen geworden. Hij heeft zijn jeugdige manieren verloren die hem zijn beginnende liefde voor het verzamelen van speelgoed opleverden. Misschien komt dit omdat hij een telemarketeer is die van het verleden geniet en een hekel heeft aan technologie. Of is het omdat hij een liefdeloze relatie heeft met zijn vriendin Rose? Moet hij misschien het advies inwilligen van zijn zevenjarige neef die bekend staat als L.P., en zijn jeugd en zichzelf weer vinden?