Erskineville Kings (1999)

1 stem

Australië

geregisseerd door Alan White
met Hugh Jackman, Joel Edgerton en Leah Vandenberg

Barky, een verloren ziel van 25, keert terug van de Australische suikerrietvelden naar zijn geboortestad, de binnenstad Erskineville. Barky ging twee jaar geleden weg om te ontsnappen aan zijn dronken en beledigende vader en liet alles achter wat hij belangrijk vond: zijn broer Wace, zijn vriendin Lanny en zijn eigen leven. Nu zijn vader dood is, denkt hij dat het veilig is om naar huis terug te keren, maar Barky ontdekt al snel dat als thuisblijven al moeilijk was, thuiskomen nog moeilijker is.