Freek (2019)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Dennis Alink
met Freek de Jonge, Herman Finkers en André van Duin

“Hoe lang kan ik nog mee?” zingt Freek de Jonge in de documentaire 'Freek'. De film onderzoekt in hoeverre Freek, die dit jaar 75 wordt, het podium heeft gebruikt om de realiteit te ontlopen. In de film wordt Freek geconfronteerd door collega’s en vrienden als André van Duin, Herman Finkers, Jaques Klöters en zijn vrouw Hella.

• Vanaf donderdag 27 juni in de bioscoop

Vanaf 27 juni in de bioscoop (Gusto Entertainment)