Khalawees (2018)

Alternatieve titels: Are We Done? | Are We Done Yet?

Egypte
Komedie / Familie

geregisseerd door Khaled El Halafawy
met Ahmed Eid, Ayten Amer en Tariq Abd Al-Aziz

Aly Hassan, een vijfjarig kind, wordt gearresteerd tijdens het spelen van verstoppertje met zijn buren. Zijn vader Hassan, die taxichauffeur is in Caïro, gaat haastig naar hem op zoek. Blijkbaar heeft er een naamsverwisseling plaatsgevonden met een ontsnapte crimineel. Hassan wordt geconfronteerd met humoristische situaties in de gevangenis, maar toch is het een benarde situatie. Zijn vrouwelijke advocaat tracht Aly's onschuld te bewijzen, maar een presentator van talkshows poogt het publiek ervan te overtuigen dat Aly de schuldige is.