Hou Holland Schoon (2008)

Alternatieve titels: One Night Stand III - Hou Holland Schoon | Keep Holland Clean

Nederland

geregisseerd door Arne Toonen
met Bob Offenberg, Meshach Kumi en Kevin de Wit

Jesse en z'n Afrikaanse maatje Harvey spelen dagelijks fanatiek een kaartspel. Jesse's broer Maik en zijn hardcorevrienden hangen ondertussen stoer rond. Buitenlanders worden door hen met argusogen bekeken. Jesse wil graag deel uitmaken van Maiks groep, maar volgens hen is Jesse niet 'hardcore' genoeg: 'Anders neem je geen asielzoekers mee naar huis,' vindt Maik. Jesse moet keuzes maken waardoor zijn vriendschap met Harvey onder druk komt te staan.

Ja!

boboffenberg.nl schreef:
Niet alleen in de muziek carrière ging het goed met Bob. Tijdens de opnames van zijn singels speelde hij een hoofdrol in de telefilm ‘’Hou Holland schoon” met de regie in handen van Arne Toonen. De film werd gepresenteerd op het filmfestival te Utrecht.

avatar van Quentin

Wat een multitalent is die jongen toch.