Blindgangers (2006)

Alternatieve titel: One Night Stand II - Blindgangers

Nederland

geregisseerd door Tallulah Hazekamp Schwab
met Micha Hulshof en Lotte Voets

Het leven van Barry, die tot dan toe een rustig bestaan leidt in de provincie, neemt een drastische wending wanneer de geheimzinnige Lynn op zijn pad komt. Lynn komt aanwaaien en gaat niet meer weg. Barry wordt verliefd op haar, maar komt er gaandeweg achter dat hij eigenlijk niets van haar weet. Lynn op haar beurt, hunkert naar de stabiliteit die ze bij Barry denkt te vinden. Alles lijkt goed te gaan, totdat het verleden van Lynn zich opdringt. Ondanks het feit dat de geliefden weigeren het te zien, zet de neergaande spiraal zich in, met fatale gevolgen.