Hacer Mucho con Poco (2017)

Alternatieve titel: Do More with Less

Ecuador
Documentaire

geregisseerd door Katerina Kliwadenko en Mario Novas

Documentaire over de Latijns-Amerikaanse architectuur, die omwille van de voortdurende economische crisissen gedwongen wordt zichzelf steeds opnieuw uit te vinden. De documentaire laat zien hoe jonge architecten een nieuwe manier van werken vinden die beter aansluit met de plaatselijke samenleving, maar ook rekening houdt met materiaal- en budgetbeperkingen. Veel jonge architecten in Latijns-Amerika zijn gedwongen zo te werken.