Snowed Under (1936)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ray Enright
met George Brent, Genevieve Tobin en Glenda Farrell

Het nieuwe toneelstuk van Alan Tanner begint over een week, maar Tanner kan het derde bedrijf gewoon niet afmaken. Hij trekt zich terug in een ingesneeuwd huisje om eraan te werken, maar de blonde buurvrouw Pat Quinn wil er absoluut in spelen. Producer Arthur Layton stuurt Alice, Alan's eerste vrouw, om hem te helpen bij de zaak. Maar dan verschijnt Daisy, zijn tweede vrouw, die haar alimentatie wil. Alan zit nu opgezadeld met twee vrouwen en een vriendin en moet nog steeds zijn toneelstuk afmaken.