Messias (2016)

Alternatieve titel: One Night Stand XI - Messias

Nederland

geregisseerd door Rob Lücker
met Jappe Claes, Saman Amini en Mourade Zeguendi

In Nederland legt de laatste gelovige het loodje. Wanhopig bidt een bisschop, die door de opperkardinaal wordt bedreigd met uitzetting naar Siberië, om genade uit de hemel. En zie daar, het wonder geschiedt: Jezus Christus keert terug op aarde. De bisschop schakelt een islamitische koperpoetser in als vertaler en samen gaan ze op weg naar de kardinalen om hen te overtuigen van het mirakel.

Teaser