Chambal (2019)

India

geregisseerd door Jacob Varghese
met Sathish Ninasam, Savitha Aurigi en Kishore Kumar G.

Subhash is een jonge en dynamische IAS-officier. IAS staat voor Indian Administrative Service; de ambtelijke elite. Zijn meedogenloze en compromisloze manier van werken zorgt voor rillingen in de gangen van de macht, dwars door politieke en zakelijke kringen heen. Omdat hij onvergankelijk en principieel is, worden zijn idealisme en rechtvaardigheid al snel een bedreiging voor het hele systeem.