The Sleep Experiment (2020)

Ierland
Horror / Thriller

geregisseerd door John Farrelly
met Sam McGovern, Rob James Capel en Will Murphy

De Koude Oorlog. Vijf krijgsgevangenen worden vrijgelaten, maar moeten in ruil deelnemen aan een bijzonder experiment. Het experiment houdt in dat ze een maand lang wakker moeten blijven. De gevangen, die vol goede moed zijn begonnen, krijgen al snel te maken met problemen.

avatar van Shadowed
Gebaseerd op de Urban Legend "The Russian Sleep Experiment". Voor diegene die dat kennen.