Airaa (2019)

India
Horror / Drama

geregisseerd door Sarjun
met Nayanthara, Kalaiyarasan en Yogi Babu

Een jonge vrouw gaat naar het huis van haar grootmoeder in Pollachi. Daar realiseert ze zich de aanwezigheid van iets bovennatuurlijks. Ondertussen gebeuren er mysterieuze moorden in Chennai. Hoe zijn deze ogenschijnlijk niet-gerelateerde gebeurtenissen met elkaar verbonden?

avatar van AniSter
Met moeite het eerste uur en 20 min. doorgekomen. Wazig in het kwadraat, echter wel met mooie kleuren.
In het laatste uur, toen oorzaak en gevolg duidelijk werden, was het opeens een heel andere film. Erg goed zelfs. Beetje voorspelbaar einde, maar ondanks dat toch een goede waardering.