Zomerbroeders (2018)

Alternatieve titel: One Night Stand XIII - Zomerbroeders

Nederland

geregisseerd door Mustafa Duygulu
met Meric Yildiz, Ege Yazar en Ali Efe Atasoy

Die laatste lome vakantiedag brengt de zeventienjarige Bora door met zijn vrienden Dursun en Kagan in een klein Turks kustdorpje. Als hij met hen over strand en boulevard doolt, voelt hij zich meer thuis dan in Nederland. Tenminste, zolang hij zijn autoritaire vader niet voor de voeten loopt. Dat Bora dit jaar verliefd is geworden op zijn onbereikbare buurmeisje Burcu maakt het leven er niet gemakkelijker op. Door zich stoerder voor te doen dan hij is, probeert Bora alles uit de dag te halen. Maar daarbij lijkt hij vooral zichzelf in de weg te zitten.