F*** You All: The Uwe Boll Story (2018)

Verenigde Staten / Canada
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Sean Patrick Shaul
met Uwe Boll, Natalie Boll en Dan Clarke

De Duitse regisseur Uwe Boll staat wederom bekend als "de meest gehate regisseur van Hollywood". Hij maakte veel films gebaseerd op videogames. Echter kregen een hoop films die hij regisseerde veel kritiek, en Boll reageerde hier destijds nogal eigenaardig op. Deze documentaire onderzoekt waarom Boll zoveel kritiek op zijn films kreeg, zowel van de industrie, als van de video-game fans.

avatar van Quentin
Inmiddels ergens te bestellen / bekijken?

avatar van Walter S.
Bij Boll.com?

avatar van Basto

Leuk stuk, benieuwd naar de docu. Toch bestrijd ik zijn titel als slechtste regisseur. Rampage is geweldig en Dafur en Stoic zijn ook erg goed. Verder ken ik zijn werk niet goed genoeg om over de rest te oordelen. Maar zijn directheid en schijt aan politieke correctheid vind ik erg prettig.