By the Name of Tania (2019)

1 stem

België / Nederland / Peru
Documentaire

geregisseerd door Mary Jimenez en Bénédicte Liénard
met Fiorella J. Aquila, Tanit Lidia Coquiche Cenepo en Ismael Vasquez Colchado

De Amazone stroomt lui door het landschap van het noorden van Peru. Met behulp van echte ooggetuigenverslagen vertellen regisseurs Bénédicte Liénard en Mary Jiménez het verhaal van een jonge vrouw die in de greep van gedwongen prostitutie belandt wanneer haar aanvankelijk hoopvolle poging om aan de benauwdheid van haar dorp te ontsnappen, verkeerd gaat. Stap voor stap wordt ze beroofd van haar morele en fysieke integriteit.