Wasted Talent (2018)

Alternatieve titels: Wasted Talent: The Lillo Brancato Story | Wasted Talent: A Hollywood Tale

Documentaire

geregisseerd door Steve Stanulis
met Lillo Brancato, Drea de Matteo en Steve Stanulis

Regisseur Steve Stanulis en producer Noel Ashman onderzoeken samen de problemen die zich voordoen in de levens van jonge Hollywoodsterren. Het tweetal richt zich op het verhaal van acteur Lillo Brancato, die ooit werd beschouwd als de volgende Robert De Niro. Brancato raakte echter verstrikt in de onderwereld van Hollywood en werd drugsverslaafd. Dit resulteerde in een arrestatie wegens de moord op een New Yorkse stadsagent.