Aatos ja Amine (2019)

Alternatieve titels: Gods of Molenbeek | Goden van Molenbeek | Aatos en de Wereld

Finland
Documentaire
82 minuten / 24 minuten (ingekorte versie 'Aatos en de Wereld')

geregisseerd door Reetta Huhtanen

De Fins-Spaanse jongen Aatos is 6 jaar en woont in Molenbeek. Zijn beste vriend is Amine, een moslimjongen van dezelfde leeftijd. De twee jongens wonen in hetzelfde gebouw, maar hebben een totaal andere thuissituatie. Samen beleven ze avonturen.

• vanaf woensdag 25 september te koop op dvd