Texas Rein (2016)

Alternatieve titel: The Ride Home

Familie / Drama

geregisseerd door Durrell Nelson
met Beth Gouthro, Greg Perrow en Don Hartman

Cassie keert terug naar huis, wanneer ze hoort dat haar vader Marvin ernstig ziek is. Ze wil eigenlijk niet al te lang blijven, maar dat verandert zodra ze Splash ziet, haar vaders prijswinnende paard. Cassie wil met Splash mee gaan doen aan een internationale wedstrijd. Ze mist echter een goede trainer en gaat op zoek naar een geschikte kandidaat.

• vanaf 18 mei te koop op dvd