Down's Revenge (2019)

1 stem

Horror / Drama

geregisseerd door Lekhraj Patel
met Nicholas Alexander, Gabriela Alvarez en John Savage

David is een lieve en zorgzame scholier met een geestelijke beperking. Hij wordt gepest door Leo, Norris en Chang. Dit zorgt ervoor dat David een afschuwelijke tijd op school doormaakt. Zijn beste vriendin, genaamd Kim, probeert hem zo goed mogelijk te beschermen. Wanneer David plotseling verdwijnt en Norris, Chang en dokter Sorkin dood worden aangetroffen, besluit Kim op onderzoek uit te gaan.

avatar van Shaky
Uitzonderlijk slechte film die aan elkaar hangt van fouten, diep triest acteerwerk en volslagen nonsense. Horror is dit nauwelijks te noemen want de nadruk ligt op onderlinge relaties en de zinnen uit het script die door de acteurs worden opgedreund. Heel veel praten; geen actie of spanning. Fout na fout stapelt zich op in verhaal, continuïteit en editing. Waardeloos dit.