Low Tide (2019)

Drama / Thriller

geregisseerd door Kevin McMullin
met Keean Johnson, Alex Neustaedter en Daniel Zolghadri

Alan, Red en Smitty brengen de zomertijd door in Jersey Shore. Ze zwerven rond op de pier en halen zich allerlei problemen op de hals. Zo stuiten ze op ouderwetse schatten die hen op een gewelddadig pad brengen, waar achterdocht voortdurend op de loer ligt.

avatar van Boneka
Trailer ziet er wel lekker uit. Ook al zegt dat vaak niks. Ben benieuwd!

avatar van mariobustamente2
Boneka schreef:
Trailer ziet er wel lekker uit. Ook al zegt dat vaak niks. Ben benieuwd!

Er is niks om benieuwd naar te zijn. Dit is een echte ZVJT film (zonde van je tijd)

avatar van Boneka
mariobustamente2 schreef:

Je geeft een 1 terwijl ie nog niet uit is. Zwak.

avatar van mariobustamente2
Boneka schreef:

Je geeft een 1 terwijl ie nog niet uit is. Zwak.

Low.Tide.2019.1080p.HDRip.x264.AC3-EVO

3 dagen geleden uitgekomen !

avatar van ikkegoemikke
Eight, nine, ten. A thousand.
You boys find any more coins,
give me a holler.

Ik lust wel eens een goedgemaakte coming-of-age film. Zo’n film over jeugdige onschuld waarbij een ingrijpende gebeurtenis het gemoedelijke leven van één of meerdere jongeren duchtig dooreengeschud wordt. Een levenservaring waar menigeen op terugkijkt tijdens hun volwassen leven. Zoals in “Stand by me” waar een groepje kameraden op zoek gaan naar een lijk om op die manier beroemd te worden. In “Mud” zijn het twee bengels die een voortvluchtige helpen. “Rockaway” toont dan weer twee broers die een driest plan bedenken om zich te ontdoen van hun gewelddadige vader. In de meeste gevallen loopt het nogal uit de hand waardoor de impact op de bengels des te groter is. Of het moet zo’n sprookjesachtig verhaal zijn als “The Goonies” (ook meer gericht op een jeugdig publiek) met een joekel van een happy end waardoor je nog dagen rondloopt met een dusdanige brede glimlach dat men ervan overtuigd is dat er zich een kleerhanger genesteld heeft aldaar.

Lees verder hier