Tito (2019)

1 stem

Canada

geregisseerd door Grace Glowicki
met Grace Glowicki en Ben Petrie

Tito is met zijn lange zwarte haar en een alarmfluitje om zijn nek een opmerkelijke verschijning. Bovendien heeft hij aan zijn voortdurende staat van angst een bochel op zijn rug overgehouden. Elke poging om naar buiten te gaan wordt bemoeilijkt door dreiging van ontastbare personen die het op hem gemunt hebben. Zijn gekweld bestaan zorgt ervoor dat hij zichzelf uithongert. Dan krijgt hij onverwachts bezoek van ene John.