Beautifully Broken (2018)

geregisseerd door Eric Welch
met Benjamin A. Onyango, Scott William Winters en Emily Hahn

De ontsnapping van een vluchteling, de belofte van een gevangene en het pijnlijke geheim van een dochter staan centraal in “Beautiful Broken”. De film vertelt het verhaal van drie families, allemaal beïnvloed door de gruwel van de Rwanda-doden. Twee zeer verschillende gezinnen uit Rwanda en een uit Nashville, Tennessee. Op veel punten zouden de families niet meer van elkaar kunnen verschillen, maar al snel blijkt dat elke familie moeilijkheden en tegenslagen kent.

avatar van Pazmaster
"Made whole by Christ" ....okay.... SKIP!

Pazmaster schreef:
"Made whole by Christ" ....okay.... SKIP!

Trailer gezien en lijkt mij inderdaad ook dat dit weer een film is die de religie door je strot wil proppen.
Het ziet er allemaal te gelikt uit en dan zie ik nog maar 2 minuutjes. Nee ..ik sla hem eveneens over.