Secrets in the Hot Spring (2018)

Alternatieve titel: 切小金家的旅館

Taiwan
Komedie / Horror

geregisseerd door Kuan-Hui Lin
met Ting-hu Zhang, Sing Hom en He-Hsuan Lin

Twintig jaar oud en nog steeds een middelbaar scholier, Hsiao-chin is een nietsnut zonder toekomst. In de kerstvakantie wordt hij door zijn grootouders om de tuin geleid en moet hij een bezoek brengen aan het familiehotel dat hij op een dag over zal moeten nemen. Alsof twee maffe klasgenoten meenemen nog niet genoeg is, lopen de zaken met deze nachtbrakers ook nog eens uit de hand wanneer ze in aanraking komen met het bovennatuurlijke.