Escapada (2018)

België / Spanje / Luxemburg
Komedie / Drama

geregisseerd door Sarah Hirtt
met François Neycken, Raphaëlle Corbisier en Yohan Manca

Drie leden van een ontwrichte familie ontmoeten elkaar in Spanje voor een erfenis in een bouwvallig huis omgeven door wijngaarden. Gustave is een vrachtwagenchauffeur op de rand van een faillissement. Jules is een militante anarchist die in een commune woont. En dan is er nog Lou, de ambitieuze jongere zus die weinig contact met haar broers heeft. Ze hebben alle drie een andere kijk op de wereld en een ander plan met de erfenis.