Magellan (2017)

Sciencefiction / Mystery

geregisseerd door Rob York
met Brandon Ray Olive, K. Danor Gerald en Whitney Palmer

Wetenschappers van de NASA staan voor een raadsel als ze onbekende signalen opvangen uit de ruimte. Omdat ze afkomstig lijken van iets dat zich in ons eigen zonnestelsel begeeft, wordt er een bemande missie op afgestuurd. Astronaut Roger Nelson (Brandon Ray Olive) krijgt de eer om in zijn eentje op verkenning te gaan tijdens een reis die kan leiden tot "first contact' met buitenaards leven. Al snel blijken zijn ontdekkingen onomkeerbare gevolgen te hebben voor iedereen op aarde.