Yatra (2019)

India
Biografie / Drama

geregisseerd door Mahi V. Raghav
met Mammootty, Jagapathi Babu en Rao Ramesh

“Yatra” focust zich op bepaalde gebeurtenissen die hebben geleid tot een reis te voet door een Indiase politicus als onderdeel van zijn verkiezingscampagne in 2003. Tijdens die reis leerde Y.S. Rajasekhara Reddy (YSR) over de dingen die de mensen aangaan en op zijn beurt zorgden de mensen ervoor dat hij het soort persoon werd die hij is. We leren ook hoe de reis van 1500 km vorm gaf aan het leven van de tweevoudige premier en zijn korte loopbaan.