The Good Terrorist (2019)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Robert Oey

Documentairemaker Robert Oey onderzoekt de wereld van het moslimterrorisme en de ambigue houding van het Westen tegenover homegrown terrorism. Jason Walters en Nouredine El Fahtni zijn als jonge jongens lid van de Nederlandse Hofstadgroep. Inmiddels zijn ze ex-terrorist; de een waarschuwt tegen radicalisering, de ander herdoopt tot familieman. Is er zoiets als een goede terrorist?

• Vanaf donderdag 27 juni in de bioscoop

Vanaf 27 juni in de bioscoop (Cinema Delicatessen)