Cale Szczescie (2019)

Polen
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Tomasz Konecki
met Piotr Adamczyk, Roma Gasiorowska en Maksymilian Balcerowski

Robert leidt een vreedzaam leven. Hij is lid van een symfonieorkest en zorgt voor zijn tienjarige zoontje. Zijn leven verandert wanneer hij plotseling Marta ontmoet. Zij is een charmante vrouw die haar eigen tv-show heeft en boeken schrijft. De twee verschillen veel van elkaar en hebben een andere visie op het leven en de liefde. Toch worden ze verliefd.