Unheimlich Perfekte Freunde (2019)

Alternatieve titels: Double Trouble and the Magical Mirror | Mijn Spiegelbeeld en Ik

Duitsland
Komedie / Familie

geregisseerd door Marcus H. Rosenmüller
met Margarita Broich, Marie Leuenberger en Luis Vorbach

Frido is een vrolijke jongen en, net als de meeste kinderen van zijn leeftijd, een beetje lui op school. Op een dag tijdens een stadsbeurs vindt hij een betoverde spiegel. Met de magie van de spiegel is hij in staat om een 'dubbelganger', of een dubbele, van zichzelf te creëren - die perfect is in alles wat hij niet is. Met de hulp van zijn dubbelganger, die op school erg slim blijkt te zijn, begint Frido meer en meer verantwoordelijkheid op te geven, niet alleen in de klas, maar ook thuis. In het begin is het erg leuk. Maar dan beginnen de problemen...