Where We Belong (2019)

Zwitserland
Documentaire

geregisseerd door Jacqueline Zünd
met Carleton Gogel, Sherazade Gogel en Thomas Kurmann

De ouders zijn uit elkaar gegaan, de kinderen zijn achtergelaten met hun gedachten. Vijf kinderen van gescheiden ouders krijgen de ruimte om te melden wat het betekent om door een ouder verlaten te worden of om te moeten kiezen tussen hen. Ze kijken peinzend en zelfkritisch terug en tonen een indrukwekkend inzicht in hun analyse van niet alleen hun eigen emotionele toestanden, maar ook die van hun ouders.