Leal, Solo Hay una Forma de Vivir (2018)

Alternatieve titels: The Last Runway | Leal

Paraguay / Argentinië
Actie / Misdaad

geregisseerd door Rodrigo Salomón en Pietro Scappini
met Luis Aguirre, Fini Bocchino en Bruno Sosa Bofinger

Ex-kolonel Fernandez wordt benoemd tot minister van het Nationale Anti-Drug Agentschap (SENAD). Hij formeert een speciale paramilitaire groep die zich bezighoudt met de bestrijding van drugshandel aan de grens van Paraguay en Argentinië. Het wordt een moeizame strijd.