On Ment Toujours à Ceux Qu'on Aime (2019)

Alternatieve titel: Jewell Stone

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Sandrine Dumas
met Monia Chokri, Jérémie Elkaïm en Fionnula Flanagan

Nadat ze haar carrière als zangeres zonder succes heeft beëindigd, gaat Jewell Stone wonen in Parijs. Ze vindt er een job als serveerster. Marie, haar grootmoeder en enig familielid, die in Vermont in de VS woont, arriveert 's nachts om haar te zien. Maar hoe moet Jewell haar verwelkomen, wanneer ze haar al zo lang vertelt over haar leven, haar werk en haar liefdes? Heel wat heeft ze verzonnen en zoals een Italiaans spreekwoord zegt, leugens hebben korte benen.