The Girls on F Street (1966)

Alternatieve titel: The Maidens of Fetish Street

Drama / Fantasy

geregisseerd door Saul Resnick
met Nick Nickerson, Althea Curier en Ken McCormick

Een trieste man genaamd Joe betaalt een bittere prostituee, Margo om met hem naar bed te gaan, maar hij wordt eindeloos misbruikt. Een vrouwelijke beeldhouwer en haar model proberen hun lesbische verlangens te onderdrukken voor elkaar. De eenzame Nick van middelbare leeftijd gaat naar het House of Fetish - het lokale bordeel - na het bekijken van een rondborstige stripper die haar exotische dans op het podium deed. Zijn vrouw betrapt hem in bed met een andere vrouw...

Nicolas Winding Refn heeft er weer eentje gevonden:

“Omdat het originele negatief lang geleden verloren was gegaan, gingen we wereldwijd op zoek naar alle bestaande materialen van deze titel. Met behulp van verzamelaars en archivarissen creëerde byNWR de meest complete versie in jaren, hersteld in zijn oude glorie.” –NWR

Nu te zien op MUBI