Die Kinder der Toten (2018)

Alternatieve titel: The Children of the Dead

Oostenrijk
Mystery / Horror

geregisseerd door Kelly Copper en Pavol Liska
met Greta Kostka, Andrea Maier en Klaus Unterrieder

Het toerisme kent steeds meer succes in Pension Alpenrose. Na de dood door een ongeluk keert Karin terug als een van de ondoden. In een bioscoop van een nazi-weduwe, waar om het verleden wordt gerouwd, brengt ze vervolgens de doden weer tot leven. Met alle gevolgen van dien.

Geproduceerd door Ulrich Seidl, naar het gelijknamige boek van Elfriede Jelinek (La Pianiste).

Nu te zien op MUBI.