Off Season (2017)

Drama / Thriller

geregisseerd door Robert Cole
met Jessica Cadden Osborne, Chance Kelly en Amanda Good Hennessey

Nadat ze in de zomer op een wijngaard gewerkt heeft, vallen Lena's plannen om naar huis terug te keren in duigen. Een lokale boer, Kellen, huurt haar in. Lena voelt zich echter al snel thuis op de boerderij en kan goed opschieten met haar collega's. Er ontstaat een bijzondere band tussen haar en Sadie, de tienjarige vroegrijpe dochter van Kellen. Na een tijdje komt Lena tot de ontdekking dat er iets mis is met Sadie.