Marcy (1969)

geregisseerd door Joseph W. Sarno
met Uta Erickson, Sheila Britt en Barbara Lance

Marcy Wiggins (Uta Erickson), een jonge boerin die een eenzaam leven leidt op haar boerderij, neemt een meisje in huis voor wat gezelschap. Als gauw zingt het in het dorp rond over dat 'lesbische stel'. Om niet als paria's behandeld te worden moeten ze bewijzen dat ze hetero zijn. Dus doet Marcy het met een oude vlam en het meisje met een boerenknecht. Maar ze kunnen de wederzijdse aantrekkingskracht niet weerstaan en na een tijd om elkaar heen gedraaid te hebben, gebeurt het onvermijdelijke. Maar is dat wel wat ze willen? En zal de dorpsgemeenschap deze relatie accepteren?