O Heimonas (2013)

Verenigd Koninkrijk / Griekenland
Mystery / Fantasy

geregisseerd door Konstantinos Koutsoliotas
met Vangelis Mourikis, Efi Papatheodorou en Theo Albanis

Niko is een jonge, Griekse schrijver die in Londen woont. Hij heeft financiële problemen en besluit zich te verstoppen in het verwaarloosde familiehuis in het Griekse bergstadje Siatista. Daar krijgt Niko te maken met zaken uit het verleden, waaronder de mysterieuze dood van zijn vader. Het is nu aan Niko dit mysterie op te lossen.