Three Blind Mice (1938)

1 stem

geregisseerd door William A. Seiter
met Loretta Young, Joel McCrea en David Niven

De drie zusjes Pamela, Moiria en Elizabeth wonen en werken samen op een boerderij. Ze willen veel meer uit het leven halen en als ze een erfenis ontvangen, besluiten ze naar een luxe hotel in Californië af te reizen. Ze gaan er op zoek naar rijke mannen om mee te trouwen.

avatar van Dutchfan
Deze film was al eens eerder verfilmd onder de titel :"The Greeks had a word for them" in 1932.
Later zou deze film opnieuw verfilmd worden onder de titels "Moon Over Miami" en weer later als "Three Little Girls in Blue" en daarna als "How to Marry A Millionaire".

Deze versie met Loretta Young is redelijk goed.
In deze film is ze op zoek naar een rijke echtgenoot, ze vindt een geschikte kandidaat,maar wordt verliefd op een man zonder geld...Voor wie zal ze kiezen?