Definition of Fear (2015)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door James Simpson
met Jacqueline Fernandez, Mercedes Papalia en Katherine Barrell

Vier aantrekkelijke vriendinnen brengen het weekend door in een vakantiehuisje aan een meer. Ze zijn in de veronderstelling dat ze hier bij elkaar komen voor een gezellig onderonsje, georganiseerd door Sarah. Wat ze niet weten, is dat Sarah er een verborgen agenda op nahoudt en van plan is haar vriendinnen te filmen als onderdeel van een onderzoek in het kader van haar studie. Sarah hangt overal verborgen camera's op en haalt er een ouijabord bij. Dit pakt echter anders uit dan verwacht.

avatar van perceived
Bleh. Saai en dommig filmpje inclusief saaie trutjes.