Roma Drogata: La Polizia Non Può Intervenire (1975)

Alternatieve titels: The Hallucinating Trip | Hallucination Strip

Italië
Misdaad / Actie

geregisseerd door Lucio Marcaccini
met Bud Cort, Marcel Bozzuffi en Guido Albert

Massimo Monaldi is een student die zich bezig houdt met politieke protesten en kleine drugsdeals. Hij steelt een tabaksdoos om een vriend uit het land te helpen. De politie komt hem op het spoor en maakt van hem een pion in een onderzoek naar de maffia.

avatar van goongumpa
70's curiosum, vooral de moeite door Bud Cort met een snor en héél veel make-up (waarom moest hij nòg popperiger gemaakt worden?) en een wel heel debiele tripscene.
Grappig om eens gezien te hebben, maar stelt weinig voor.