Mi Vida (2019)

Nederland
Drama / Komedie

geregisseerd door Norbert ter Hall
met Loes Luca, Elvira Mínguez en Anniek Pheifer

De Schiedamse kapster Lou heeft haar leven lang voor anderen gezorgd. Tijdens een taalcursus in Andalusië wordt ze voor het eerst sinds lange tijd met haar eigen dromen en onvervulde verlangens geconfronteerd. Haar lerares Spaans moedigt haar aan een nieuw leven in Spanje te beginnen. De inmiddels volwassen kinderen van Lou zijn het daar niet mee eens.

Vanaf 21 november in de bioscoop (Paradiso Entertainment Nederland)

avatar van cosp
Ben benieuwd waar "thegoodfella" deze gezien heeft...

avatar van cosp
Deze film verdient meer stemmen en een première in Spanje. Mag 't Barcelona zijn?

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Helemaal zo verkeerd nog niet, een verhaaltje wat nergens veel uit de bochten vliegt en een aangenaam maar rustig tempo aanhoud. De mooie en sfeervolle beelden uit Spanje erbij en een Loes Luca die haar prima op haar plek lijkt te voelen en haar personage ingetogen en menselijk speelt, zorgen voor een leuk geheel.

Mi Vida is verder niet zo bijzonder, maar ook zeker niet vervelend.

avatar van Walter S.
Eens met Mescaline, rustige film, niet geweldig, niet slecht.