Garten (2019)

Oostenrijk
Documentaire

geregisseerd door Peter Schreiner
met Giuliana Pachner, Awad Elkish en Hermann Krejcar

Een verstilde tussenwereld lijkt het, de tuin en het landhuis waarin vier getekende mensen terugblikken op hun levens. Ze kijken ook vooruit, naar de tijd die ze nog hebben. Spijt is er aan de ene kant, tevredenheid aan de andere. Ergens kijken ze uit naar de toekomst, maar tegelijkertijd duikt regelmatig de wens op om te sterven.

avatar van hvdriel
Op een en dezelfde toon neuzelen vier mensen in een tuin. Ik kon er geen touw aan vastknopen.