When Heroes Become Legends (2018)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Joost Mulders en Astrid Claessen

Je lichaam tot het uiterste pushen, waarom doet iemand dat? Vijf hardlopers gaan de grootste uitdaging op loopgebied in de Benelux aan: vier ultra trails binnen een tijdsbestek van 10 maanden uitlopen. Hiervoor moeten ze in totaal 730 kilometer met meer dan 15.000 hoogtemeters (bijna tweemaal de hoogte van Mount Everest) afleggen. Wie van de lopers zal de afstand, de omstandigheden en zichzelf overwinnen?